Sunday, September 10, 2006

Funny Jealousy

Today is Stephen's Birthday. (I have another two friends- Anna & Keith who share the same birthday with him too) Therefore, he has invited Sandy, Erica, Roy, Jennifer, Queenie, Tony and me to sing K... Also, I have found a cool song as below that could describe my current situation.

Happy Birthday to Stephen!!
Friendship Forever to all my girlfriends!!

Candy
x

Funny Jealousy- Jill

作曲:雷頌德 填詞:林夕 編曲:雷頌德

你這晚來穿得最閃 絕在臉妝這樣艷 若這是場淘汰戰 真不知我怎出線
自問大家不會變 若妒忌你極膚淺 恨我仍然還好勝 別要真的高過我半邊天

若是有人贊揚你 我也應 會替你暗喜 我老實問自己
若男孩同看中 情誼在心中 情感彷似填充 遺留秘密不通
姊妹有情意結 最終 還是知道輕重
oh......i think it's funny i think it's crazy

你我有誼比天更高 手拖手走出大路 但你共男孩跳舞 好景比我更加早
羨慕著你跟他好 現在若我未得到 未免自蠶和懊惱 令我小小憎你太風騷

舊日我和你沒有 嗌過交暗裡縱實跑 發過誓別絕交
亦會和你夜半談笑睡覺 所有人 卻永遠怕比較

No comments: