Thursday, September 16, 2010

FWD: 我係肥溫~

~我係肥溫未婚!!!!!!!

我今次黎既原因好簡單因為我最近既生活好”DRY”……
BF經常好自豪咁話:『我係一隻無腳既雀仔無人可以令我停落黎~~
眼見自己將踏入中女行列就諗住加把勁迫佢就範!!!!!!
! BF竟為此避走他鄉同我對著幹走左去無雷公咁遠公幹……

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
各位睇緊既中女係咪覺得似曾相識呢?
結婚?! 恨到口水流??

好消息未婚而又恨嫁既朋友D黎睇下『』啦~
『囍』帶俾你前所未有既結婚『』體驗,
睇完包你話:
結婚?! 怕怕!!

今次係『』入面演阿WING 呢個角色雖然你場場都見到佢但其實佢同KELVIN只係戲內既活動佈景板 + 扯線公仔一個唔好彩就會俾人扯到甩皮甩骨……
結婚?! NO WAY!!
Extracted from: 嬉戲流Blog~ 

No comments: