Monday, December 12, 2005

Perhaps... Love

Perhaps... Love. What a wonderful movie!!



Erika Mok and I watched this movie together in MK last week. I felt so touch! Although the story line was very simple, the scripts and the lyrics were written with a group of thoughtful artists.



外面- 周迅



作曲:金培達
填詞:林夕
編曲:褚鎮東
製作:金培達



*外面的世界很精彩
 我出去會不會失敗
 外面的世界特別慷慨
 闖出去我就可以活過來*
REPEAT*



#留在這裡我看不到現在
 我要出去尋找我的未來
 下定了決心改變日子真難捱
 吹熄了蠟燭願望就是離開



 外面的世界很精彩
 我出去會變得可愛
 外面的機會來得很快
 我一定找到自己的存在
 一離開頭也不轉不回來#
REPEAT#



我離開永遠都不再回來



Anyway, go and check it out!



www.perhapslovemovie.com

No comments: